استوری گذاشتم که دوست داشتم مهندس بشم ولی نشدم! دروغ چرا! لیسانس گرفتن که آدمو مهندس نمیکنه...علاقه و تلاش و شب و روز بیداری کشیدنم مهندست نمی کنه! بعد همه اینا باید کار پیدا کنی که یهو به خودت میای و میبینی ای دل غافل تو کجا و مهندسی کجا! روزای واقعی مهندسیم همون چند ماه کاراموزی بود...مهندسم تو وبم ندارم که روزشو تبریک بگم!
+بچه ها صدا واسه روناکِ که فقط چند تا چیز ساده گفتم صدامم نشنوین شب راحت تر میخوابین D: الان خود روناک از اون روز ناپدید شده و سر به بیابون گذاشته D:
کابوس های یک رویا...ما را در سایت کابوس های یک رویا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166