یعنی اسکلمااا! چند روزه دارم اشتباه غصه میخورم :| ؛خو چرا انقد بد توضیح میدی لامصب من جیگرم کباب بود برات! اصن داشتم متلاشی میشدم از دردت --_--
ما را در سایت کابوس های یک رویا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 208 تاريخ: جمعه 23 فروردين 1398 ساعت: 21:30